תפריט נגישות

רב"ט טמרו תומר איילין ז"ל

טמרו איילין
בן 21 בנפלו
בן גנט ואדגואוצאצ'ו-דני
נולד באתיופיה
בי"ט בטבת תשמ"ב, 1/1/1981
התגורר ביבנה
התגייס ב-31.7.2001
שרת בחטיבת גבעתי גדוד שקד
נפל בעת שירותו
בי"ד בסיון תשס"ב, 25/5/2002
מקום נפילה: פלוגות
באזור השפלה הדרומית והנגב
מקום קבורה: יבנה
הותיר: הורים ושבעה אחים

קורות חיים

בן גנט ואדגואוצ'או (דני). נולד ביום י"ט בחשוון תשמ"ב (16.11.1981) באתיופיה. אח לאימבט, דסליו, דרבה, ינגסו, אזמראו, מימי ושרה. גדל באתיופיה עד שנת 1991, אז עלתה המשפחה לישראל והתיישבה ביבנה.

טמרו למד בבית-הספר היסודי "אמית" ביבנה, וסיים לימודיו בפנימייה התיכונית החקלאית, "מקווה ישראל" בחולון. הוא גדל והיה לצעיר גבוה ונאה, שחיוך רחב היה נסוך תמיד על פניו, חיוך שקידם גם אנשים שלא הכיר. תלמיד טוב היה, שאהב לעזור לחבריו בכל צורך.

טמרו הירבה לעסוק בספורט והצטיין בכושרו הגופני. בשעות הפנאי אהב לבלות עם חבריו הטובים, ולהאזין למוזיקה שמאוד אהב - מוזיקת ראפ, רגאי ומוזיקה שחורה. הוא אף שלח ידו בכתיבת מוזיקה בסגנונות שאהב.

בחודש יולי 2001 התגייס טמרו לצה"ל, והחל בשירותו כלוחם בחטיבת גבעתי. הוא הגיע לצבא עם רצון עז לשרת את המדינה, השתלב ביחידה ובלט בנכונותו לבצע בנאמנות כל משימה. טמרו אף החל לתכנן קריירה צבאית, והחל להתעניין באפשרות לצאת לקורס קצינים. במהלך שירותו הועלה לדרגת רב"ט.

ביום י"ד בסיוון תשס"ב (25.5.2002) נפל טמרו בעת שירותו והוא בן עשרים-ואחת. הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית-העלמין ביבנה. הותיר אחריו הורים ושבעה אחים.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה